Sunday, May 30, 2010

month of birth

Salam Ahad.. :)
okies.jom story mory untuk hari ini.
hari ni citer sal month of birth seorang aku.not year of birth eyh.weeee..
ala-ala analisis dari sumber2 yang leh dipercayai sahaja..
actually, aku ni jenis yang tak suka baca horoskop or ramalan yang tah hape2 tentang diri aku coz takot ter'percaya'..
so, fer this entry, aku pilih yang umum je.yang aku rasa sesuai untuk sume keadaan, tarikh n masa..

aku.lahir pada bulan Oktober.late 80's.bulan ke-10 dalam Gregorian kalendar.ada 31 hari.



katanye..aku seorang yang~~

* Suka berbual~hmm.suka la jgak.tapi, ngan orang yg aku rse selesa n sekepala ngan aku..
* Suka orang yang sayang pada die~mesti laa.sape x suka weh.. :)
* Suka ambil jln tengah~yup.coz aku x suka wat pilihan.memang aku akan fail punye kalo suh
aku wat pilihan.
* Sangat menawan & sopan santun~dari segi ape?nothim spesel pon.sopan mungkin ye, tapi santun tu..hmm..
* Tidak pandai berbohong & berpura-pura~weeee..
* Mudah rasa simpati, baik dan mementingkan kawan~ ^______^
* Sentiasa berkawan~xla sentiasa.ada masa rehat gak la..
* Hatinya mudah terusik tetapi merajuknya tak lama~kejap je.5min cukuppp.
* Cepat marah~aku marah=diam.tpi cpat sejuk.siram ngan ais.
* Macam pentingkan diri sendiri~take note word dpan skali.MACAM.xsure ag kan.
* Tidak menolong orang kecuali diminta~tolong yang perlu sahaja :D
* Suka melihat dari perspektifnya sendiri~n then duk diam2..
* Tidak suka terima pandangan orang lain~weh.suka la.aku diam je.xcakap papepon.
* Emosi yang mudah terusik~sensitip.ada pro n cons die.amek yang positive okeyh.
* Suka berangan & pandai bercakap~...........
* Emosi yang kelam kabut~hahahaha..kadang2..
* Daya firasat yang sangat kuat (terutamanya perempuan)~nk try test untuk final exam next sem..
* Suka melancong, bidang sastera & seni~waah.melancong.suka3.sastera n seni?tapi ak suke bio.
(fact:suka menghasil & hasil seni)
* Pengasih, penyayang & lemah lembut~kalo betol la.aku pun xsedar.
* Romantik dalam percintaan~waitnsee.
* Mudah terusik hati & cemburu~......no comment.
* Ambil berat tentang orang lain~jika dirasa perlu.untuk orang tertentu.mungkin.
* Suka kegiatan luar~kalo ada peluang.kat usm la aku banyak join..
* orang yang adil~lagi saksama.better in future.
* Boros & mudah dipengaruhi persekitaran~haa..memang betol.kalo kua jln2, konon xmao beli pape.tapi, balik ngan new things gak.muahaha
* Mudah patah semangat~bila emosi da tahap maksimum.papepun leh jadi..


Oktober pun ada event n holiday.antaranye :-

1. World Food Day - 16th
2. Apple Day - 21st
3. National Day of Spain -12th
4. Children's Book Week - first week of Oct
5. Freethought Day -6th
6. Health and Sports Day (Japan) - 2nd Monday of Oct
7. International World Teacher's Day - 5th
8. Independence Day in Croatia - 8th
9. Tuan Nor Amira's Birthday - 9th


conclusion : da most important event is da las one..
so, take note yeah.. ^_^
p/s : spesel entry wat athika ahmadi.aisyah rosli.syazwani hilmi.firdaus al-muadzam.wan ahmad afzan.cik shazida.

_the october's_


2 comments:

  1. ptut la kte leh kacip..
    bln sme..
    tp sy senior awk tau..
    wawa....

    ReplyDelete
  2. haha..pon boleh..
    senior smggu shj..
    tahun len kira.. :)

    ReplyDelete