Friday, June 25, 2010

eMo.

3 or 4 years ago... anda di offer peluang yang 'lebih baik' drpd yang 'baik',
apa salahnye grab yang lebih baik..dah tu rezeki kita n kita LAYAK!
tapi, pesanan untuk manusia-manusia yang hanya dapat peluang 'baik' je,
in the future, when u think u almost grab the chance dat the early one get,
TOLOOOOONG la...
jangan bandingkan n say dat, what happen to you now??? =.=
frankly speaking, they're seriously ok..have a nice life..
n in a great condition exactly!!!!!!!!!!!!!


Sometimes..we can make a good try in relationship + friendship +
citizenship + any ship lah...
try n error..error may become a continous bad effect in my mind n soul..
sikit2 tu bole terima ar..tapi kalo da banyak kali aku je yang telan,,,,
ko pehal weh??????????
dan aku..boleh mengalah kalo kena cara, tarikh, tempat n masa..
tapi.....toloooong laa jgn amek kesempatan untuk meraikan kemenangan anda depan2 aku.. kalo kat belakang aku, suka hati la nak nyanyi, berparty, gossiping tajuk utama pasal aku ke, kenduri pizza hut ke..huh
ADA AKU KISAH.
0 ye.bagi aku, kalo berkawan, tapi xnak wat dia jadik BESTIES, ko jgn rapat sgt ngan manusia tu.just nice je.



: sesi emo dlm blog.fuh.sekian.



No comments:

Post a Comment