Wednesday, July 21, 2010

F.Y.P

morning..
boring..takde klas pon boring gak.spatutnye pagi ni wat latihan moto.tapi disebabkan ujan, maka cancel laa..tensen tol..

tetibe teringat sal tajuk fyp yg aku dapat..alhamdulillah..dpt yg aku nak..
whooaa..ANTIOXIDANT OF VARIOUS COFFEE EXTRACTS..hah..amek kao!berbaik2 lah kao ngan coffee..i luv coffee..ahaks

amek tajuk ni coz ad la cket experience tym wat LI aritu..tp xtau berguna atau x..hahah
tajuk tu memang la dapat yang aku nak..tapi takot gak..xtau lagi cne..coz ktorng xjumpe ag dr.shaida..tp kwn2 aku kte dr. tu ok.. :)
kata k.pia, kne cari sendiri sample2 tuu..hah..cne nih..nk cari kopi ktne??beli yang lam peket teros bole x dr.??kan byk brand skang ni..hehehe

by da way..aritu da risau da takot dpt ngan kawan yg xsekpala..waooo..seronok coz dapat ngan anis + k.pia..yeay!!
hope dat sumenye berjalan ngan lancar n x mengganggu ekosistem hidup aku.. :)

No comments:

Post a Comment