Tuesday, August 10, 2010

it's done.

selepas smggu d gerai haak sempena pesta konvo ke-42 USM, tengok mereka2 melalui hari konvo dengan indah. aku juge. winks.

ya. gerai haak terakhir aku sebagai seorang student USM. da abis da. insyaAllah akan konvo tepat pada masanya. kenangan letih + xcukop tdo + terbabas akn jadi momen terindah.
maybe akan dtg, tp bukan as EXco haak. tapi, EX-student USM. huhu (koya)

cerita mereka yang grad, best giler tgk drg pakai jubah tuh. smart ah. lagi2 kalo g Dtsp afta drg kuar dewan. mmg akn tacing gile2 ar. hehe. aku pun ter-tacing gak aritu. huhu
xtau la nnti turn aku, femly ada, lagi ar tacing. wuwuwu
aku pun xtau nak gtau cmne, ak hepy gile tgk drg2 tuh senyum + sengih2. dpt munge + bebe + adiah. whoaa. besh2

tetibe~soul nak grad ngan cepat tlah dtg tanpa rasa bersalah. ni kes tgk org2 yang pakai jubah la nih. nak abis cepat2. adoi. fyp xsetat ag okayh. seb baek Dr. tu ok.hehe)
jadi~kne setadi dlu.setel fyp. ek.

suka suki juge. n then. sorg2 da berangkat balik. kc tqah, kc yar, kc elly, kc na, kc eqah, n etc. sobs. thanx ats segalanya. hope dat tros sukses in ol of ur undertakings. luvuol.

.with kc yar.

*mahu upload byk pic.tp tenet free.huh*


No comments:

Post a Comment