Wednesday, February 16, 2011

take note with smile





0.o satu hari tu.
after meeting yang sume orang kena buat public speaking.
on the spot dapat tajuk.
haru biru hijau kuning jugak lah.
then, g kedai makan.
kira supper lah kot.
conversation yang havoc berlaku.
tajuk hot lah agaknye.
aku bagi ayat yang wat hati mereka tercuit.
tak banyak.
sikit je.
mereka senyum lebar.
ketawa.
and then,
seorang sahabat kata.
hmm. muka nampak macam serious.
tapi lawak rupanya.
*ceh. macam laa aku xpenah wat lawak*

dah biasa dah ayat macam neh.
nampak macam sombong. kurang senyum. blablabla.
positive, cuba senyum tiap kali jumpa orang.
bagi manesss skit.
btw, trimas atas teguran.
tapi, penat gak senyum paksa.
coz genetic muka dah macam neh. :)

btw, orang yang xkenal aku je yang kate aku blablabla, liar.
dah kenal, hahaha. macam nak lempang ada ler.
ye. pernah ada yang kata aku liar.
damn giler lah.
nih mase handle budak2 sekolah sem lepas.
budak tuh tanya, akak dah tahun bape?
aku reply, tahun 3 dah.
dia bleh jawab, owh patutla.
patutla ape? aku tnye.
patutla nampak liar.
aku? speechlessssssss.
first time kena liar kat atas muka sendiri!
kena ngan budak2 plak tu.
adik hensem, i masih ingat muka hensem u okeh. :x



3 comments:

  1. ooooyeaahhh...i ade d tempat kjadian..=P

    ReplyDelete
  2. boleh tahan kekurangajaran budak tuh... =p

    ReplyDelete
  3. cikserabai~ahah..begitulah ceritanya :)

    dya~agak ar..naseb baek ank orang..kalo dop, nk tunjuk gop saya nye ke'liar'an neh..haha

    ReplyDelete