Friday, April 8, 2011

submitted!


syukur alhamdulillah. segala urusan telah dipermudahkan. tugasan terbesar sebagai final year student dah pun selesai. oh ya, hidup terasa amatttt hebat bila naskhah tu dah selamat dihantar @ 12.05 pm 8th April 2011. fuhh. pertama kali selepas dapat tajuk FYP, dah tak payah fikir apa2. selepas berbulan2 berhabis masa di lab, pagi petang siang malam menghadap dan mengedit naskhah yang disebut 'thesis'. setiap kali hantar kat supervisor, mesti kena betulkan. sebab tu ada yang tak berapa suka bagi Dr check selalu. tapi, itulah yang terbaik. so, semoga kawan2 saya dapat gred yang baek untuk subjek 8unit nih. aminn :)

tapi yang pasti, akan rindu gilos dengan hidup sebagai final year student yang tak berapa nak aman sepanjang FYP + writing berlangsung. bangun pagi je terus fikir haaa hari ni eksperimen mana pulak nak buat ni. senior2 lab yang selalu tegur kalo ada apa2 yang tak kena. esp leong. yosh2. supervisor yang amat best. suasana busy gilos sampaikan tak tau nak buat yang mana satu. stay masa cuti semester sebab nak habeskan projek. selagi hidup, benda2 ni akan teros ada dalam otak tak kira lepas ni akan tercampak ke mana.

sape2 yang bakal naek tahun akhir nanti, jangan serik. kang tak pasal2 ada yang tanak amek FYP pulak. btw, its such a good thing to know if we are able to handle it by ourselves or not. tak payah percaya sangat kalau ada senior2 korang yang citer terok2 pasal lab ada antoo laa. ape laa. okeh okeh :D


anak2 thesis dan tuannye



2 comments:

  1. COMEL NYE belog awak! sy suke tulisan die..mcm mane awk buatt? :D

    *tahniah awk bakal jd graduate x lame lg :))

    ReplyDelete
  2. heeee...kamu tukar dekat design>template designer>advance..
    haa kat c2 byk font yg cantek2 :)

    -kite sume akan grad mie, oh unbelievable!!!

    ReplyDelete