Wednesday, March 21, 2012

spread the love

1#
hello. nie saya nak bagitau ni.
pagi tadi ada pencurik masuk rumah saya.
lepas tu kan, dia curik smartcard Ast** saya.

ye ke.dia curik smart card je ye. yang lain2 tu dia x amek eh??

haa. tak. smartcard je. bole tak saya nak tau kat mana lokasi smartcard tu berada? maksud saya, pencurik tu bawak pegi mana?boleh tak saya nak tau sangat ni. nanti cik bgtau saya, pastu saya g amek laa. saya nak tengok tb ni. tiba2 je tade. memang ade orang curik nih.

maaf ye. kita memang tak leh detect lokasi kad tuh skang neh. cume leh apply card baru je. baru leh aktif balik.

takkan dalam system awak takde?

memang takde cik. rekod hanya ada kat set As** cik je ni.

tak de ke?

ye takde. memang takde. cik kena carik sendiri. mana ade rekod kat cni cik....

oo memang xleh nak tau laa kat mana ye......

weiiii... &$#%#@* ingat benda tuh ada gps ke. maen boleh detect2 'di mana lokasi berada' macam simkad. (rasa nk lempang laju2 je)





2#
hello. saya nak tanya ni. kalo nak amek A***** 1st tuh cane?

bleh. tapi kena guna via sms je. first, amek remote, kena tuned chnl bla bla bla.....
pastu tekan button tuh, pastu ni pulak bla bla bla bla....
pastu sms la code tu ke bla bla bla..

jap2 nak tanya.

iye.

nak sms tu guna REMOTE ke guna HANDSET?

........speechless

No comments:

Post a Comment