Wednesday, October 3, 2012

Aku Seorang Eksekutif

memang tak leh cakap ape dah la
tahu la ko tu manager.
ko ada kuasa tarantula nak maki hamun, nak cakap ape pon.
sukati ko laaa.
tapi ,ko takde hak nak suruh or cadangkan orang untuk resign.
ko buat keje ko, kitorang buat keje kitorang.
kitorang jaga pms kitorang, untuk ko jugak. kreditnya pegi ke mana?
cuba ko jawab kat aku sekarang jugak.  pegi mana?
bukan masuk poket ko and mengkayakan company yang dah sedia kaya tuh.
yang selalu ulang tayang movie sampai patploh kali sehari?
kalo aku jadik customer pom bengang . bayar mahal, lewat byr sikit kena potong. nak sambung balik bedak reconnection fee rm20 sekali harung.
maybe bagi sesetengah orang, rm20 tak banyak, tapi takde doploh hengget tu x  cukup sejuta la. ko takyah belagak ngan aku okkkk.

sorry to say la. even aku keja dengan company besar dabak camneh. tapi banyak buruk dari baiknye. aku subscribe pon sebab, kalo tak, memang tak boleh tgk tv la sebab takde signal langsung kat sana. memang tempat jin bertendang sejati ah.

hangin aku dengan orang gila kuasa nih.



No comments:

Post a Comment