Thursday, May 12, 2011

CONTEST SEMUA TENTANG EMPAT


heyhoo. dah update dengan panjang sekali. mari join contest pula :)

terma dan syarat, klik sini!

4 PERKARA DESCRIBE ABOUT ME
simple-easy-going
kurusss. ahaks.
suka edit gambar+arts
always in love with besties

4 NAMA MANJA AKU
mira@myra *its okay if it is rara*mwahaha
tuan *tak manja pon*
kak
awop! *only with besties*

4 PERKARA BAIK AKU BUAT HARI INI
bangun awal
solat
teman darl pi print tesis
jumpa supervisor tersayang *i-lav-u-Dr*

4 TEMPAT YANG AKU NAK SANGAT PERGI
AUSTRALIA esp Tasmania
New Zealand
Paris
apa sahaja jenis pulau! ^^

4 BENDA WAJIB AKU BAWA KALAU KELUAR
duit
handphone
jam tangan
kunci bilik

4 PERKARA TERAKHIR BEFORE AKU JOIN CONTEST INI
dengar lagu Bruno Mars
makan roti + air teh
pi toilet
cas bateri kamera

4 ORANG PALING AKU SAYANG DI DUNIA INI
ma abah family yang dikasihi
kekasih-kekasih terbaik
diri sendiri
future-the-other-half

4 JENIS RAGAM MANUSIA YANG AKU JUMPA HARI INI
final year student yang nak jilid tesis tapi tak tahu tesis dia kaler apa. ish2. dark blue la cik adek oii.
orang kedai gambar yang nak cepat2 amek gambar ktorang. tak sempat mekap kot.
kebanyakan manusia yang aku jumpa, bawak payung!
ada orang tuh dengan konfidennya hon kami. tak kenal ponnn.

4 MISI MESTI AKU CAPAI DALAM TAHUN INI
ber-konvo dengan jayanya + photoshoot konvo dengan mereka.
drive kereta tanpa rasa takut lagi.
cari kerja. halal.
ada sesuatu yang perlu dicapai! yes. ada.

4 HABIT BURUK AKU
bangun tido lambat.
basuh baju sikit2.
agak was-was dalam sesetengah benda. esp time nak kunci pintu.
tak suka bawak purse n ic kalo nak keluar.

4 PERKARA BUAT AKU FOBIA
ular *tak kira gambar ke, video ke*
ikan keli @ ikan patin @ belut
lelaki2 pelik
tempat sempit *lemas*

4 SEBAB KENAPA JOIN CONTEST
tak ada kerja-boring
cik ieka tag
memang suka join contest
nak hadiah *kalau dapat laaa :p

okey dah siap!
sekarang nak tag orang. macam biasa :

so, kalau rajin, silakanlah. kalau tak rajin pun join jugak. hohoho

p/s: entry nih sepatutnya publish hari khamis lagi. tapi, blogspot ada prob. :)

No comments:

Post a Comment